Prowadzący działalność w zakresie odzysku odpadów oraz prowadzący działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt 1 Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Tekst jednolity: Dz. U. 2010 Nr 185, poz. 1243) jest obowiązany do uzyskania zezwolenia na jej prowadzenie. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych oraz odpadów innych niż niebezpieczne, wydaje się w drodze decyzji na wniosek prowadzącego działalność.

Szczegółową zawartość wniosku o wydania zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów określa art. 26. ustawy o odpadach.

Zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów wydawane jest w drodze decyzji, przez właściwy organ na czas oznaczony nie dłuższy niż 10 lat, zgodnie art. 28, ust.6 Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Tekst jednolity: Dz. U. 2010 Nr 185, poz. 1243).

Zgodnie z art. 79b ust. 2 pkt. 5 Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Tekst jednolity: Dz. U. 2010 Nr 185, poz. 1243), jeżeli posiadacz odpadów prowadzi działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów bez wymaganego zezwolenia lub z naruszeniem jego warunków podlega karze pieniężnej.

Oferujemy Państwu sporządzenie wniosku do właściwego organu o wydanie zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów oraz uzyskanie przedmiotowego zezwolenia. Nasi pracownicy poinformują

Uwaga!

Przeglądarka internetowa z której korzystasz jest przestarzała przez co strona może nie wyświetlać się w prawidłowy sposób. Zalecane przeglądarki: Chrome, Firefox, Opera

Developer tools

ReD Responsive Framework version